Môže uzavretosť a nechuť čítať spolu súvisieť?

Všimla som si, že môj vnuk Miško, bol v poslednej dobe hodne uzavretý,  často mával „svoje“ nálady. Popri tom som si všimla, že nerád čítal a vyhýbal sa tomu, ako vedel.

učenie a čítanieTak mi napadlo. Mohli by tieto dve veci  mohli spolu súvisieť?
Keď začal chodiť do BASICu, veľmi rýchlo sa toto zmenilo. Myslím, že sa Miško s tým čítaním a slovenčinou trápil viac, ako sme si mohli myslieť.

Keď v BASICu videl, že je nádej sa z tohoto trápenia vymotať, veľmi rýchlo nastala zmena. Nielen v jeho čítaní a v jeho výsledkoch v  škole, ale hlavne v jeho osobnosti a integrite.

Je to teraz (po necelých 2 mesiacoch) celkom iný chalan. Je teraz veselý, usmiaty, žiari z neho radosť a vitalita, dokáže sa úprimne radovať aj z maličkostí.

Jeho nálady a uzavretosť sú preč.

Asi málo rodičov a starých rodičov si uvedomuje, že nejde pri doučovaní v BASICu iba o zlepšenie známok v škole, ono vôbec nejde o známky, ale o to, aby sa tie naše detičky a vnúčatká netrápili, aby boli skutočne šťastné a veselé a naplno si mohli užívať svoje detstvo. Šťastná babka E. Pospíšilová


Trápi sa vaše dieťa s čítaním? Napíšte nám.

© Študijné centrum BASIC | ochrana osobných údajov

Vytvoril MD webdesign - tvoríme obchodne úspešné weby

Podporuje WebSupport

Študijné centrum BASIC je oprávnené používať služby Applied Scholastics®. Applied Scholastics® je ochranná známka vo vlastníctve medzinárodnej organizácie Association for Better Living and Education International a je použitá s ich súhlasom.

Top