Domáce úlohy trvajú aj niekoľko hodín a výsledky sa nedostavujú.
Dieťa sa na úlohy nesústredí, sú pre neho ťažké alebo ich samo nedokončí.
Bojujete s plačom, hnevom a frustráciou dieťaťa.
Prestaňte sa trápiť! Ukážeme vám, ako túto situáciu zlepšiť.
Trávite hodiny a hodiny nad domácimi úlohami, ale namiesto zábavy je to len utrpenie bez výsledkov? Pomôžeme vám odhaliť a odstrániť príčinu problémov.
Ako sa dá riešiť tento problém?
Vaše dieťa nie je hlúpe! Nechce sa učiť, pretože má študijné problémy, ktoré nie je schopné samé zvládnuť. Nie je divu, že ho domáce úlohy a učenie nebavia. Pomôžeme vám tieto problémy nielen odhaliť, ale tiež vyriešiť. Naučíme vás aj vaše dieťa, ako sa efektívne učiť, aby učenie bolo zábavou.
Ako spoluprácu hodnotia rodičia
„BASIC som našla v letáku. Napísala som, lebo mám problémy so synom pri učení. Nechce sa mu učiť do školy a škriabe ako kocúr. Už neviem ani niektoré slová po ňom prečítať. Nechce sa mu čítať žiadnu knihu, nechce sa mu do školy pripravovať, lebo tam musí písať a čítať. BASIC mi ukázal, aké môže mať on aj ja problémy a tiež aj ako ich môžem rýchlo a ľahko odstrániť. Predtým by som sa rozčuľovala nad synom, prečo je taký a nechce sa mu. Teraz po absolvovaní BASICU sa dívam a riešim problémy úplne inak. V kľude a v pokoji. Ja som spokojná a syn tiež, že sa dajú problémy vyriešiť aj jednoduchšie a nemusíme sa ani jeden rozčuľovať. Zistila som, že čo som sa naučila nemusím využívať len pri učení, ale aj v rôznych iných situáciách, len si musím uvedomiť, že som v bariére. Ďakujem pani Dáške za všetko, čo pre mňa a syna urobila a robí.“ – Slávka S. –
„Prechodom na 2. stupeň ZŠ Andrejka začala postupne domov nosiť horšie známky, takže z jednotiek to do konca 5.ročníka boli dvojky a trojky. V učení som jej dennodenne pomáhala a pátrala, čo presne preberali a odkiaľ pokiaľ sa majú naučiť. Postupne ale sama stratila záujem o učenie, bola demotivovaná. Jednoducho sa v tom stratila. To, že sa v šiestom ročníku odhodlala vyskúšať BASIC, považujem za prvý krok k úspechu. Môžem povedať, že tam sa naučila učiť a hlavne porozumieť tomu, čo sa učí. Teraz je v 7. ročníku a učí sa pravidelne sama. Keď niečomu nerozumie, opýta sa alebo si vyhľadá, čo znamená neporozumené slovo. Keď niekedy narazí na ťažšiu lekciu, spomenie si, ako sa učila s Luckou a ide to. Známky má lepšie a sama je samostatnejšia. Teším sa, že na otázku: „Čo ste sa dnes učili v škole?“ nemám odpoveď: “Nič.“ – Mamina D.Š. –
Chcem pomoc, ako na to?
Začnite tým, že sa objednáte na bezplatnú informačnú schôdzku nižšie.
Neváhajte a využite bezplatnú konzultáciu
Počuli ste už naše podcasty?
Ak sa vám stále pri učení nedarí, neváhajte sa na nás obrátiť, ukážeme vám ako na to!