Aj keď som pred prednáškou tušila, teraz viem, že aj to, čo je jasné a samozrejmé, ak je to pomenované odborníkmi je jasnejšie, zrozumiteľnejšie.
V tom, čo na prednáške odznelo, akoby som bola doma. Začínam vidieť, kde môže byť problém s odmietaním učenia.
Asi si najprv s niektorými problémami netrúfnem poradiť sama. Radi využijeme možnosť konzultácie aj so synom. Ak mu to poviem ja, nezoberie to tak ako od vás. V.L.
Najlepšie pre mňa bolo následné ukázanie pomocou písomnej práce, ako sa deti cítia, ako vnímajú učivo a celú školu. Ďakujem. L.R.
Ďakujeme za objasnenie podstaty učenia sa s deťmi. Vysvetlili ste nám, ako pomôcť deťom pochopiť jednotlivé kroky pri učení, ako pracovať pri nepochopení látky. Monika
Bolo to zaujímavé, myslím, že to určite využijem. Jednoduché a zrozumiteľné. Ďakujem. J. R.
Zistila som, že si mám viac všímať moju malú a ísť viac skôr podľa nej. Určite mi to otvorilo oči a mala by som záujem o „rozšírenú verziu“. M. Č.
Tie 3 body boli zaujímavé, nakoľko som sa nad tým takto nezamýšľala. Skôr by som to vzala momentálne na seba, na moje medzery napr. v angličtine, že sa sama pred sebou nebudem hanbiť urobiť krok 2 – preskočený gradient – ľahké veci si zopakovať. Ste milé a dáva to veľký zmysel. A.R.
Každopádne zaujímavá prednáška s interaktívnymi prvkami. Hodnotím veľmi pozitívne a určite začleníme získané poznatky do nášho učenia. T. D.
Bolo to fajn. Zaujímalo by ma viac, dúfam, že sa uvidíme čoskoro a budeme viac rozoberať prejavy jednotlivých bariér. J. Z
Pekne vysvetlené postupnosti. Príjemné zdieľanie skutočností zo školy. D. Ch.
Veselé, poučné. Možno chýbalo niečo o diagnózach dys, ale to asi viac individuálne. Ďakujem.
K. B.
Matematika ma začala baviť. Na hodinách sa nenudím. Zlepšili sa mi známky z matematiky aj zo slovenčiny. Začal som čítať knihy. Bol som aj študent mesiaca a to ma veľmi potešilo. Začal som rozumieť matematike. A za to veľmi ďakujem Veronike.“
Jakub
Naučil som sa používať slovník. Ahooj! Ja som z Bratislavy. Bol som u babky na prázdninách. Mama ma sem dotiahla. Naučil som sa tu veľa vecí. Ako sa učiť. A tri bariéry v učení. Plastelínoval som, opakoval som si aj vybrané slová. Už viem, prečo sa pri učení nudím, keď zívam a som duchom mimo, tak som dobre nepochopil nejakému slovu. Aby som ho lepšie pochopil, musím si ho objasniť v slovníku.
Adam
Už nie som tá typická bifľoška.
Naučila som sa nielen matematiku, ale aj AKO SA UČIŤ. Bola som tu 10x, ale moje učenie sa zmenilo. Už nie som tá typická bifľoška, ktorá sa len biflí a biflí. Už som viac pochopila matematiku, ako narysovať výšku, či čo je to divízia. A keď nabudúce budem unavená, zmätená, či budem duchom mimo, budem vedieť, prečo to robím. Buď som nepochopila slovo alebo si to neviem predstaviť. A nielen som sa učila, ale aj tu bola zábava. Určite sem prídem aj na budúci rok.
Miška
Gramatika a štýl učenia nám robili problém. Dlho sme sa učievali a vždy začínali od začiatku. V slovenčine nám BASIC ukázal cestu, ako objasňovať pojmy, v ostatných predmetoch vidím tiež zlepšenie. Matej si dobre pamätá dejepis, geografiu či fyziku. Naučil sa, že len pochopené je možno si dlhodobo zapamätať a vedieť. BASIC môžem len odporúčať.
Matejova mama
Katarína Gondová (riaditeľka)
Kapitulská 12, IV.posch.974 01 Banská Bystrica
0918 603 000
Evka Opatíková (lektorka)
Dunajská 4, Bratislava – Staré Mesto (5. poschodie)
0911 199 433
Mgr. Kvetoslava Žitná (riaditeľka)
Fraňa Mojtu 18 (budova Mediahaus, prízemie), 949 01 Nitra
0905 222 644
Mgr. Emília Trhanová (riaditeľka)
Kalvínske námestie 2/126 (1. poschodie, oproti mlynu), 934 01 Levice
0917 171 704
Andrea Venényová (riaditeľka)
Krajinská cesta 3 (budova Stavomontu), 921 01 Piešťany
0903 746 612
Lucia Karovičová (riaditeľka)
Šafárikova 183/47, Senec 90301
0908 738 644
Bc. Lenka Gawronová (lektorka)
Hasičská č.2 (Meštiansky dom), Trenčín
0911 777 037
Mgr. Monika Závodná (riaditeľka)
Hlavná 6/11 , 917 01 Trnava
0905 763 422
Lenka Balážová (riaditeľka)
V.P. Tótha 17, 960 01, Zvolen, II. poschodie
0918 606 000