Problémy-s-domácími-úlohami

Problémy s domácimi úlohami

Trávite hodiny a hodiny nad domácimi úlohami, ale namiesto zábavy je to len utrpenie bez výsledkov? Pomôžeme vám odhaliť a odstrániť príčinu problémov.


Ako sa prejavujú problémy s domácimi úlohami

Je vám toto povedomé?

  • Domáce úlohy trvajú aj niekoľko hodín a výsledky sa nedostavujú.
  • Dieťa sa na úlohy nesústredí, sú pre neho ťažké alebo ich samo nedokončí.
  • Bojujete s plačom, hnevom a frustráciou dieťaťa.

Prestaňte sa trápiť! Ukážeme vám, ako túto situáciu zlepšiť.


Ako sa dá riešiť tento problém

Vaše dieťa nie je hlúpe! Nechce sa učiť, pretože má študijné problémy, ktoré nie je  schopné samé zvládnuť. Nie je divu, že ho domáce úlohy a učenie nebavia. Pomôžeme vám tieto problémy nielen odhaliť, ale tiež vyriešiť. Naučíme vás aj vaše dieťa, ako sa efektívne učiť, aby učenie bolo zábavou.

Poskytujeme osobné konzultácie a individuálne doučovanie. Robíme prednášky, semináre a kurzy pre rodičov.

Ako postupujeme


Ako hodnotia spoluprácu rodičia

Problémy-s-domácimi-úlohami

„BASIC som našla v letáku. Napísala som, lebo mám problémy so synom pri učení. Nechce sa mu učiť do školy a škriabe ako kocúr. Už neviem ani niektoré slová po ňom prečítať. Nechce sa mu čítať žiadnu knihu, nechce sa mu do školy pripravovať, lebo tam musí písať a čítať.

BASIC mi ukázal, aké môže mať on aj ja problémy a tiež aj ako ich môžem rýchlo a ľahko odstrániť.
Predtým by som sa rozčuľovala nad synom, prečo je taký a nechce sa mu. Teraz po absolvovaní BASICU sa dívam a riešim problémy úplne inak. V kľude a v pokoji. Ja som spokojná a syn tiež, že sa dajú problémy vyriešiť aj jednoduchšie a nemusíme sa ani jeden rozčuľovať.

Zistila som, že čo som sa naučila nemusím využívať len pri učení, ale aj v rôznych iných situáciách, len si musím uvedomiť, že som v bariére.

Ďakujem pani Dáške za všetko čo pre mňa a syna urobila a robí.“

Slávka S.

Prechodom na 2. stupeň ZŠ Andrejka začala postupne domov nosiť horšie známky, takže z jednotiek to do konca 5.ročníka boli dvojky a trojky. V učení som jej dennodenne pomáhala a pátrala čo presne preberali a odkiaľ pokiaľ sa majú naučiť. Postupne ale sama stratila záujem o učenie, bola demotivovaná. Jednoducho sa v tom stratila.
To, že sa v šiestom ročníku odhodlala vyskúšať BASIC považujem za prvý krok k úspechu. Môžem povedať, že tam sa naučila učiť a hlavne porozumieť tomu čo sa učí. Teraz je v 7. ročníku a učí sa pravidelne sama. Keď niečomu nerozumie opýta sa alebo si vyhľadá čo znamená neporozumené slovo. Keď niekedy narazí ťažšiu lekciu, spomenie si ako sa učila s Luckou a ide to. Známky má lepšie a sama je samostatnejšia.
Teším sa, že na otázku: „Čo ste sa dnes učili v škole?“ nemám odpoveď :“Nič.“
Mamina D.Š.

 


Ako postupujeme

problemy s ulohamiPrestaňte sa trápiť s domácimi úlohami. Pomôžeme vám.

  1. Objednajte sa na BEZPLATNÚ informačnú schôdzku.
  2. Spoločne na nej odhalíme prekážky, s ktorými vaše dieťa bojuje.
  3. Navrhneme vám najvhodnejší individuálny študijný plán.
  4. Začneme spoločne pracovať na vyriešení problému s domácimi úlohami
  5. Život vášho dieťaťa, vás aj vašej rodiny dostane nový pozitívny impulz.

Chcem vyriešiť problém s domácimi úlohami

Je to jednoduché! Začnite tým, že sa objednajte na bezplatnú informačnú schôdzku.

© Študijné centrum BASIC | všetky práva vyhradené.

Vytvoril MD webdesign - tvoríme obchodne úspešné weby

Podporuje WebSupport

Študijné centrum BASIC je oprávnené používať služby Applied Scholastics®. Applied Scholastics® je ochranná známka vo vlastníctve medzinárodnej organizácie Association for Better Living and Education International a je použitá s ich súhlasom.

Top